Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Folosim cookie-uri | We use cookies
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.
×

Pictor scenograf

Data şi locul naşterii: 04.01.1957, Braşov

Studii: A absolvit Institutul de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu” din Bucureşti, secţia scenografie, clasa prof. Mihai Tofan şi Vasile Roman. Examenul de diplomă l-a luat cu brio, cu scenografia spectacolelor „Burghezul gentilom” de Molière şi „Anotimpuri teatrale” de Eduard Covali, prezentate la Teatrul Tineretului din Piatra Neamţ.

Camelia Micu a fost angajată doi ani la Teatrul din Oradea, de fapt două stagiuni, timp în care a lucrat relativ puţin, sau, hai să spunem moderat. Timidă, rezervată, dar şi plină de bun-simţ, a colaborat cu rezultate artistice meritorii, remarcate, de altfel, şi de cronicari. Fantezie, culoare şi umor găsim în decorul şi costumele spectacolului „Mary Poppins” după Pamela Travers, colaborarea cu experimentatul regizor Farkas Ştefan fiind de bun augur. A semnat, de asemenea, un decor suplu şi funcţional (destinat şi deplasărilor şi turneelor) la spectacolul „Arta conversaaţiei” de Ileana Vulpescu, la care a colaborat şi distinsul pedagog, regizoarea Zoe Anghel Stanca.

Costume elegante, capabile să individualizeze cu umor personajele, precum şi un decor gândit şi construit în deplin acord cu spiritul piesei lui Muşatescu, adus neostentativ spre actualitate, a semnat scenografia la „Titanic vals” – împreună cu alt remarcabil dascăl de teatru, prof.Ion Cojar.

Alături de actorul Eugen Ţugulea, în calitate de regizor, a semnat un decor sobru, dar în niciun caz neutru, precum şi costume frumoase, croite bine şi din materiale alese cu grijă. Am remarcat la ea dorinţa expresă de a crea decoruri şi costume frumoase, chiar în condiţii de austeritate. Fantezia şi hărnicia au ajutat-o mereu să se descurce onorabil, chiar şi atunci când avea la dispoziţie un buget redus.

(Prezentare de Elisabeta Pop)

Fişă artistică – Teatrul de Stat Oradea

  • Scenografia la MARY POPPINS de  Silvia Kerim după Pamela Travers, 1982, r.Farkas Ştefan
  • Scenografia la TITANIC VALS de Tudor Muşatescu, 1983, r.Ion Cojar
  • Scenografia la ARTA  CONVERSAŢIEI de Ileana Vulpescu, 1983, r.Zoe Anghel Stanca
  • Scenografia la FAŢĂ-N FAŢĂ de Dragomir Asenov, 1984, r.Eugen Ţugulea

 

Trupa Iosif Vulcan:

Trupa Arcadia:

×

TOP